۷ پاسخ

سلام یه سوال داشتم میتونم بپرسم

منم واسه بارداری قبلیم اینطوری بودم
تا چند ماه زانو درد شدید داشتم
بعد بهتر شدم
هم عضلات ضعیف میشه هم بخاطر کمبود کلسیمه
قرص کلسیم و ویتامین دی بخور زیر نظر دکترت البته

منممممم زانوم

چطوری پامیشی میشینی؟ باید شبیه خواستگاری های مدرن باشه😄

و اینکه کلسیم و مولتی ویتامینایی که تو بارداری میخوردی یهو قطع نکن حداقل تا سه ماه بخور

عزیزم همه ی دردایی که الان داری بعد از دوماه شروع میکنن به بهتر شدن

بخاطر کمبود کلسیم.من اوایل اینجوری نبودم جدیدا شدم که دکترم گفت باید قرص کلسیم بخورم

سوال های مرتبط