۶ پاسخ

وای من ک دیگ با بچه‌ ی وقتا میخوام پاشم نفسم بند میاد همون‌جوریم نابودم😭😭

منم زانو راستم خیلی بیشتر درد میکنه خواب ندارم کلسیم میخورم انگار نه انگار

منم اینجوری بودم افتضاح درد میکرد در حدی که از زمین نمیتونستم پاشم
رفتم طب سوزنی خیلییی فرق کرد خیلی بهتر شدم
البته من از ۳ ماه بعد سزارینم ورزش شروع کردم

من یکماه اپل اینطور بودم اگر سزارینی هستی مثل من رفته رفته بهتر میشی بخاطر آمپول کمر هست
قرص کلسیم منیزیم خیلی تو بهبودش کمکت میکنه

بخاطر کمبود کلسیم هست
حتما مصرف کن
بدنمون هر چی بود و نبود داده. به نی نی ها
اگه شیر خودتون میدین که بازم از بدنمون داره میره

والا من ک همه چی درد دارم

سوال های مرتبط