۸ پاسخ

اسپری بگیر

چند قطره امتحان کن بریز تو دستت بعدش، بعدش میدونی چطوری بریزی دیگه

ازین اسپری ها رو بگیر که یه فشار بدی خودش داخل بینی رو خیس میکنه

به جای قطره باید اسپری میخریدی

مگه اسپری نی؟
اسپری تا مغز میرع ک

اول یکی دو پاف تو هوا بزن بعد بریز تو بینیش منم سمت بینیش میبرم اول گیر میکنه نمیزنه خوب تو هوا که میزنم انگار میاد تو لوله خوب میشه

از سر اسپری استفاده کن دوتا پف بزن تو سر اسپری که تو دستمه بریز تو دماغش نه بیرون میریزه نه یهو پف بزنی تو بینی بچه دردش میاد
با سر اسپری استفاده کن راحتر هم هست بچه هم ازیت نمیشه

تصویر

اسپری بگیر

سوال های مرتبط