۸ پاسخ

وای من توهفته ها توبودم فکنم کمتر بود نمیدونستم ۳روز هیچی نخوردم معدم آنقدر اذیت بود واستفراغ داشتم
فقط میتونستم شیربرنج بخورم
من طوری بودم ک فک میکردم تا آخرش اینطوری میمونم یه مدت ک گذشت هیچ سیرنمیشدم خخخخ

منم موقع بارداریم اصلا تهوع نداشتم

زینتوما بخور

من اصلا ندارم😐

البته من سیرابی هم خوردم خیلی برام خوب بود سه روز صبحونه خوردمش

من تو ۱۵ هفته همچنان حالت تهوع دارم.سردرد هم بهش اضافه شده 😩
شما ی تیکه به بزار دهنت هی بجو هم مزه دهنت خوب میشه هم به تهوع کمک میکنه.برای من که قرص و ... هیچ اثری نداشت غیر به

هفته ۱۲ به بعد میگن بهتر میشه عزیزم
سرم بزن نمیدونم توش چی میزنن ولی بپرسی بهت میگن

جز تحمل کاری نمیشه کرد

سوال های مرتبط

مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی