نه حتما حجمش کم بوده بهت دوتا داده
یدونه پودر میدن احتمالا حجم پودرتون کم بوده دوتا دادن
پودر من تو ی بطری بود وزن پودر ۸۵ گرم بود
برای من هیچی ندادن دکتر ننوشته بود پودر باید بخوری نمیدونم چرا
برامن یکی بود
ب من یکی دادن
نه بستگی به حجمش داره
ب منم دوتا دادن عزیزم تو پیام قبلیم هست
فک کنم چون بطریاش کوچیکترن یا حجم پودرش کمه دوتا میدن
بستگی داره دکتر چه آزمایشی برات نوشته باشه!
نه داخل بطری که دادن پودر داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.