منم همین رنگ بود پودر قند بود😬
چرا برای من دو مرحله؟
منم یربع پیش خوردم همینجوری بی رنگ بود
از من دیروز دادم پودرش نارنجی بود 🥹
مث من
وای من دیروز دادم این آزمایشو برا من پرتقالی بود مال تو طعم نداره
خاک قنده شاید 😂😂وایی
اوه این خیلی بد مزسسسس
من قند بارداری دارم این آزمایش به منم میدن؟؟؟
من همینجوری قندم بالاس اون بخورم چی میشه؟؟؟؟
برای منم سفید بود همین الان دادم
برای شما چند بار خون میگیره؟
منم الا منتظرم نوبتم بشه😫😩
مزه اش چجوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.