منم همش یک روز قبل زایمانم همش احساس میکردم قراره زایمان کنم روز بعدش زایمان کردم
منم اینجوریم سه چهار روزه
انشالله امشب ب دنیا بیاریم بچه هامونو
انشاءالله ک همه چی برات خوب پیش بره وبسلامتی بدنیابیاد
وای منم از صبحی واژن درد گرفتم یعنی نشونه زایمانه؟🥺
پاهامم گرفته هست مثل وقتایی پریود میشم
ای جانم عزیزم
انقد از این حسا داشتم خبری نیست😐
ایشاالله که میگیره و به سلامتی زایمان میکنی😍
حالا نمیدونم چرا منم حس میکنم تواین هفته کیسه آبم پاره میشه😐نمیدونم چه حس مزخرفیه افتاده به جونم
انشاالله که میگیره بسلامتی زایمان میکنی
انشاالله منم بگیره😂
بچه هاکمردردنشونه دردزایمانمه من خیلی انقباض ندارم ولی مثل دردپریودی دارم ازدیشب ویکمم به مقعدم گاهی فشارمیاد
من از صبحی کل شکمم دردگرفته نمیدونم چرا. انقباض نیس سفت نشده.پوست شکممه انگاردردمیکنه
ان شالله که میگیره وبسلامتی بدنیا میاد دیگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.