دقیقا منم همین حسو دارم
۱۶ سالته عزیزم؟
چرا بدترین خب بگو بیتجربه منم خیلی چیزارو بلد نیستم ولی نمیگم بدترینم میگم خب بلد نیستم
افسردگی. میگذره
عزیزم حست طبیعیه تازه زایمان کردی هورمونات بهم ریخته فقط بدون این دوره میگذره و تو بهترین مادری برای کوچولوت
سلام ب افسردگی بعد زایمان
عزیزم اوایل طبیعیه آدم همین فکرارو میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.