۴ پاسخ

شیر خشک گی گوز بدش با یه قرصم هست زردیو میاره پایین تا یادم بیاد برات مبنویسم

آره بالای ده خوب نیس
ده نرمال حواست باشه تند تند شیربدی جاش گرم نباشه اصلا
شیرخشک هم خنک خوبه
مادر گرمی نخوره

اگه خودت شیر میدی بهش خودت عرق کاسنی بخور دستو صورتو پای بچتم باهاش بشور مدام بخور چیزای خنکی بخور من برا پسرم اینجور بودم

آره ۱۰ خوبه

سوال های مرتبط