به مقدار جیش نگاه کن اگه خیلی پوشک سنگین میشه ینی دیگه براش کوچیکه
بستگی به وزن بچه داره هرمای بی بی میبندی چسب بایدروهم قرارگیرد البته به راحتی وردندازه
سایز یک
من تقریبا از ۵۵ روز ۲ بستم تا الان
والامن تا ۵۰روز ۰بستم مای بی بی بعدش نیفتادبهش بردم دکتر گفت عوض کن عوض کردم مولفیکس کردم سایز۰پیدا نکردم سایز ۱مولفیکس بستم تا ۶۰روز یعنی سایز یک ۱۰روز بستم بهش بعدش دیگ الان سایز دو میبندم
سایز ۳ میبستم
بستگی به وزن و هیکل بچه داره عزیزم
43 روزشه سایز 2
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.