شبیه پيرمرد های خانه سالمندان هست که افسرده هستن 😐😂😂
بچه خودت نازه
کاش یه کم خوشگل تر می زاشتن انرژی میگرفتیم
اینکه خوبه بابا در واقعیت میگن خیلی زشته و ترسناک تو شکمم مادر
خخخخخخ اره حق گفتی
نمیدونم والا🤣
چون تو این هفته ها بچه خیلی زشته. دو ماه آخر وزن میگیره و شبیه انسان عادی میشه🤣مخصوصا ماه اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.