چراعکس نینی تو گهواره انقد زشته اخه 😅

تصویر
۷ پاسخ

شبیه پيرمرد های خانه سالمندان هست که افسرده هستن 😐😂😂

بچه خودت نازه

کاش یه کم خوشگل تر می زاشتن انرژی می‌گرفتیم

اینکه خوبه بابا در واقعیت میگن خیلی زشته و ترسناک تو شکمم مادر

خخخخخخ اره حق گفتی

نمیدونم والا🤣

چون تو این هفته ها بچه خیلی زشته. دو ماه آخر وزن میگیره و شبیه انسان عادی میشه🤣مخصوصا ماه اخر

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری
مامان فراز و تارا😍 مامان فراز و تارا😍 ۳ ماهگی
مامان میران و مهوا مامان میران و مهوا ۴ ماهگی