دخترمن دنیااومد51سانت بود.هنوزمونده تاقدش بلندتربشه .بچههودشوجمع میکنه .قربون بزرگی خدابرم
خب انعطاف داره خودشو خم میکنه راست راست ک واینستاده تو شکم😅😅
آره منم سانت گرفتم دیدم خیلی بزرگه اخه شکم هم ندارم ک اگه اینقدره پس کجا جا شده یا اشتباه نوشتن اندازشو🤔
دست و پاهاشو جمع میکنه تو شکمش فسقلی
آخه پاهاشو جمع میکنه دا
برا من دوقلوعه همش فک میکنم میگم دوتا چطوری تو این شکم جا شدن😂🥹
خخخخ معلوم نیس.
قدرت خداست دیگه.
ولی من شکمم بزرگه اندازه دوتا بچه ۳۰ سانتی همه میگن دوقلو داری شاید
من ۴۳ سانت معلوم نیست کجاست😂
جمع میشه تو دلت بچه ک بدنیا بیاد پسر حدود۵۲سانته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.