قد نینی رو گهواره 30سانت نوشته.
30سانت خیلیه اخه شکمم کوچیکه پس این نینی دقیقا کجاس😂

۸ پاسخ

دخترمن دنیااومد51سانت بود.هنوزمونده تاقدش بلندتربشه .بچه‌هودشوجمع می‌کنه .قربون بزرگی خدابرم

خب انعطاف داره خودشو خم میکنه راست راست ک واینستاده تو شکم😅😅

آره منم سانت گرفتم دیدم خیلی بزرگه اخه شکم هم ندارم ک اگه اینقدره پس کجا جا شده یا اشتباه نوشتن‌ اندازشو‌🤔

دست و پاهاشو جمع میکنه تو شکمش فسقلی

آخه پاهاشو جمع می‌کنه دا
برا من دوقلوعه همش فک میکنم میگم دوتا چطوری تو این شکم جا شدن😂🥹

خخخخ معلوم نیس.
قدرت خداست دیگه.
ولی من شکمم بزرگه اندازه دوتا بچه ۳۰ سانتی همه میگن دوقلو داری شاید

من ۴۳ سانت معلوم نیست کجاست😂

جمع میشه تو دلت بچه ک بدنیا بیاد پسر حدود۵۲سانته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا 🩷 مامان فاطمه زهرا 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی