۷ پاسخ

من سمت چپم حس می‌کنم وقتی ب پهلوی چپ میخوابم درد میگیره اصلا سمت چپ خوابیدن برام سخته

من زیر ناف و وقتی مثانم پر میشه تو مثانه

منم همینطورم بریچ پسرم فقط نمدونم تا کی بریچ میمونه

من همه جا حس میکنم همه جا میزنه شیطونک😂

بریچ ینی ب کدوم سمت ؟

بیشتر وقتی به پهلومیخابم توپهلوهاوول میخوره

منم همینطورم پسرم بریچه و حرکاتشواینطوری حس میکنم

سوال های مرتبط