۵ پاسخ

من مصرف نکردم قراره خارجیشو واسم بیارن ولی ۵میل خیلی زیاذه ۱میل خوبه

ن زیاد تیس

ن بابا هر بار یه سی‌سی بده .من کلا سه بار در روز میدم هر هشت ساعت

من پسرم بردم متخصص گفت هر ۸ ساعت ۱ الی ۱ونیم سیسی

نده رفلاکس میگیره

سوال های مرتبط