اگه تا ۴۰هفته درد نگرفتم چ کار کنم؟؟؟؟

۵ پاسخ

فک کنم دکتر میگه می‌ره بیمارستان معاینه میشی بعد آمپول فشار میزنن دردت بیاد چون تا مدت مجازه که بچه تو شکم مادر باشه انشاا...ک زودتر دردت بیاد عزیزم

تایم زایمانت برسه معاینه تحریکی میکنن تا بستری بشی
مال منو اینکارو کردن صبحش معاینه شدم شب خونه کیسه ابم پاره شد

باید بری بیمارستان معاینه بشی ان اس تی از جنین بگیرن ببینن ضربان قلبش خوب میزنه مدفوع نکرده

من سر پسر اولم تا 40 هفته درد نداشتم خودم رفتم بیمارستان بستریم کردن

برو بیمارستان بگو حرکات بچم کم شده تا بستریت کنن

سوال های مرتبط