۲ پاسخ

عزیزم...نگران نباش..
بچه ها وقتی درد دارن اعتصاب شیر میکنن..دردش اومده😔🤗منم وقتی پسرمو ختنه کردم اینطور شد دکترش همینو بهم گفت..ببرش تو جای خلوت و نسبتا تاریک یا وقتی داره میخوابه و چشاشو بست بهش شیر بده..

دخترمن ازواکسن دوماهگی شیرخوردنش کم شد تاحالاکه دیگه دوهفته هس شاید روزی دوشیشه بخوره وتمام وزن هم نگرفته

سوال های مرتبط