عزیزم...نگران نباش..
بچه ها وقتی درد دارن اعتصاب شیر میکنن..دردش اومده😔🤗منم وقتی پسرمو ختنه کردم اینطور شد دکترش همینو بهم گفت..ببرش تو جای خلوت و نسبتا تاریک یا وقتی داره میخوابه و چشاشو بست بهش شیر بده..
دخترمن ازواکسن دوماهگی شیرخوردنش کم شد تاحالاکه دیگه دوهفته هس شاید روزی دوشیشه بخوره وتمام وزن هم نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.