چ شیرخشکی میدین بهس
بنظر من که نزار گشنه بمونه رفلاکس خوب میشه در هر صورت ولی بچه ضعیف باشه درست نمیشه
به نظرم گشنه نگهش ندار
والا روی قوطی شیر خشک خودشون نوشتن ۶ وعده هر وعده ۱۲۰ سی سی برا دو هفته به بعد
من بچم 2ماهشه هنوز 60 سیسی میدمش. زیاد نکن رفلاکس نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.