خانما برا سرفه چه دارویی خوبه؟دخترم ۴سالشه

۳ پاسخ

پدی کاف هم شربت گیاهیه خوبه

روتارین خوبه از داروخونه بگیر مثل چهار تخمه است

با روغن سیاه دانه شبها روی سینه رو چرب کن در عرض سه چهار شب خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وششم بارداری