خانما برا افزایش شیر چی پیشنهاد دارین؟؟

۶ پاسخ

قطره شیرافزا بگیرابگوشت سوپ ماکارانی هم خوبه

آب هویج عالیه

فقط شیر گوسفند
من الان دو روزی هست شیر گوسفند میخورم عموم از روستا فرستاده انقد شیرم خوب زیاد شده

قرص یا شربت شیر افزا
قرص لاکتاول
مایعات زیاد بخور
ابگوشت
الویه
ماکارونی
کته ماش
سیراب شیردون

والا باید خیلی غذا خورد با نان گندم برنج بخور
ابگوشت خوبه ولی نخودش نخور

میگن اب هویج و عرق کاسنی عالیع. ابگوشت هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان مرسانا 👼 مامان مرسانا 👼 ۶ ماهگی