۸ پاسخ

هیچی
فقط علائم پریودی داشتم یعنی درد زیر شکم و پهلوها
با خودم میگفتم امروز حتماااا پریود میشم

من هیچ علائمی نداشتم هیچی

من بالا آوردم 😅😅

بشدت شکمو شده بودم، صورتم صاف شده بود،ترشح بیرنگ داشتم

هیچی فقط دیدم دوهفته است پریود نشدم شک کردم

سینه درد و تکرر ادرار داشتم واضح حدس میزدم اما فکر نمیکردم باردار باشم

هیچ علائمی نداشتم هیچی گفتم این ماهم نمیشه فک نمی‌کردم بشه

کمر درد دل درد ترشح داشتم

سوال های مرتبط