مننمیدونم اصلا چنده 😅
خطرناک نیست عزیزم اما رعایت کن
رابطه عمیق
وسایل سنگین
کار سنگین
پله رعایت کن پایین تر نیاد
من انتی ۳۰ بود ده روز بعد انومالیه
یعنی واسه منم میاد پایین🙁
دوهفته دیگه چک کن
نه طبیعیه هرچی هفته بالاتر بره احتمال کمتر شدنش هست
نه هنوزم عالیه
از انتی؟
اگه از انتیه نه بابا خب دیگه وزن بچتم بیشتر شده
منم سرویکسم ۳۴ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.