برا رفلاکسیا حداقلش ۴/۵ هست
برامن شیرخشک نمیخوره
سوال منم هستش
گلم من بچه اولم از چهار ماهگی بش چیزای سبک وخیلی کم بش میدادم الان هم پسر داداشم که چهار ماهش شده هم دارن بش میدن چیزای سبک ومقدار کم
من هم برای دخترم و هم الان برای پسرم دقیقا از ۴ ماه شروع کردم
دخترم همه چی میخورد و ماشالا خوش غذاشد.
پسرمو ۱۰ روز اول شیره بادوم ۱۰ روز بعدی فرنی و ۱۰ روز سوم حریره دادم
الان هم سوپ میدم هرسه روز یک سبزیجات رو اضافه میکنم
یکی دوروز هم هست پوره سیب پخته و خرما دادم بهش
آره منم دکترش گف میتونی بدی
من خودم ۶ ماهگی شروع کردم واسه پسرم ولی خیلیا میگفتن از ۴ ماه شروع کردن
از حریره سبک و رقیق واسش شروع کن اگه میخوای شروع کنی گلم
بهتر با دکتر مشورت کنی
بله من از ۴ماه و ۱۰روز با فرنی و حریره بادوم شروع کردم
اره واسه دختر بزرگم دکترش اجازه داد ک شروع کنم اما الان واسه دخترکوجیکم شروع کردم خیلی استفراغ میکرد ک دکتر گف هنوز معدش جواب نمیده اگ میخای شروع کنی حتما بزار دکتر اجازه بده
منم دوس دارم شروع کنم
سوال منم هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.