خانوما بعد انومالی چه سونویی داریم

۴ پاسخ

احتمالا داپلر بفرستند که ی وقت چسبندگی نداشته باشیم

سونو رشد از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی هستش

سوال منم هست
شما چند هفته رفتی آنومالی ؟

سونو رشد وزن جنین ۲۸ تا ۳۲ هفته هست

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد