من طول سرویکس م 31هست نرماله ب نظر شما

۳ پاسخ

منم انتی از رو شکم 31بود هنوز دکتر نرفتم

شکمی یا واژینال؟
من ۱۳ هفته و دو روز ۳۲ بود شکمی دکترم گفت باید واژینال بدی سونو واژینال ۳۴ بود البته برای بعضی پایین تره

استراحت کن ک پایین نیاد وگرنه باید سرکلاژ کنی

سوال های مرتبط

مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۵ ماهگی
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری