۷ پاسخ

استامینوفن بده بهش منم امروز واکسن دخترمو زدم نزار جاش سرد بشه

پاهاشو ببند تکون نده

صدای جاروبرقی هم بزار
استامینوفن من دادم دوماهگی

پاشو ببند تکون نده تکون بدع مخاد گریه کنه
بزار رو گهواره بغل نگیرر زیاد که بخوری به پاهاش

پاهاشو از زانو ببند تکون نخوره دردش نمیگیره

گهواره بزارش اگه نداری تو پتو تابش بده
تامیتونی خونه ساکت کن ک خوب بخوابه
ی امروزه رو طفلی اذیته فردا ایشالا بهتر میشه

پاهاشو اروم ببند تا زیاد تکون نده
صدای سشوار بزار

سوال های مرتبط