۸ پاسخ

دختر منم زیاد گریه میکنه آروم نمیشه

قطره کولیک یا گریپ میکسچر بگیر اگر دیدی بی قرار بهش از این چیزا بده نه استامینوفن ممکنه دلش پیچ میزده یا باد داشته بدی راحت میشه نیازی به استامینوفن نیست

وقتی تب نداره استامینوفن نده خوب کردی ندادی ، بچه همینه یه روز خوبه یه روز دهم صاف میکنه دیگه طبیعی

بچه منم دیشب همین بود
خوابش نمی یومد به زور خواستم بخوابونمش لج کرد فقط گریه می کرد

شایددلدردبوده

نمیدونم تو سه ماهگی هم وحشت یا هراس شبانه اتفاق میفته یا نه ولی پسر من حدود ۷-۸ ماهگی تا یک سال و نیمی که بود یهو با گریه شدید از خواب میپرید انگار یکی کتکش زده، یه مدت بی وقفه گریه میکرد و بعد یهو خوب میشد و میخوابید. بهش میگن وحشت شبانه

شاید درد داشته بچه یا رفلاکس داره
کم بهش میدادی مشکلی نداشت شاید آروم میشد

خداروشکر الان خوبه دیگه چرا نگرانی شاید گوشش درد میکرده

سوال های مرتبط