خانما به نوزاد هاتون چند ماهگی غذا میدین

۵ پاسخ

۴ ماه شروع کردم دکترش گفت

من از ۳ ماهگی از عصاره یک چهارم بادوم شروع کردم الان رسیدیم به ۵ تا ، از هفته دیگه حریره میکنم براش

بعد ۶ ماهگی

۶ ماهگی به بعد با تست حساسیت
اول پوره بعد سوپ
زود شروع نکن اصلا خوب نیست مخصوصا رفلاکس داشته باشه

من خیلی دوست دارم شروع کنم ولی بهداشت گفت تا۶ماهگی شروع نکنی

سوال های مرتبط

مامان یزدان 😍🙂 مامان یزدان 😍🙂 ۱۰ ماهگی