طبیعی است گلم اصلا نیگران نباش
شیر خودت و میخوره؟زیاد حساس نباش به غذایی که خودت هم میخوری بستگی داره
گلم از کم آبی هست شیر حتما کم میخوره
بچه منم هست شیرم کم نمیخوره که بگم بدنش کم آبه ولی هست
فک کنم طبیعی باشه این علایم.. اگ بوش خیلی غیرطبیعی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.