بچها معدم‌اتیش گرفته چیکار کنممم خسته شدمم😭😭😭

۶ پاسخ

شیر سرد بخور

قرص فاموتیدین ۲۰ بخور.اگه ۴۰ دارین نصفشو بخور

شربت معده میدن دکترا.میخوای از دکتر داروخانه بپرس

تو تازه دو ماهی اینقدر زود خسته شدی
ولی الان من ت ماه ۵ هستم دهنم سرویس شد از بالا اوردن

تا ماه دیگ باید صبر کنی من هنوزم حالم بده

من سردلم انگار ذغال داغ گذاشتن هرکاری میکنم درست نمیشم ک نمیشم

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا هفته هشتم بارداری
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری