معلومه که ارزش غذایی نداره 😅
همیشه نه خیییلی کم ماهی یبار یا کمتر
خیلی حواست باشه ببین حساسیت به مواد نگه دارن و مصنوعیش نداشته باشه من دخترم به شکر سفید و بستنی حساسیت داره یه سال بود این دکتر اون دکتر بودم تا دلیل اگزمای پوستیش رو بفهمم
ندادم تاحالا
بیرون باشیم براش میخرم ک بخوره
معلومه ک ارزش غذایی نداره
ارزش غذایی که نه،ولی در حد کم بدی اشکال نداره
پسرمن خیلی شربت بادرنجبو دوس داره کم شکر درست میکنم میدم بهش
نه نمیدم گاهی وقتا تک دانه میدم اونم بیشترشو خالی میکنم بعد میدم بهش
دخترم اصلا آبمیوه نمیخوره چه بیرونی چه خونگی فقط شیرموز که اونم تو خونه درست میکنم ومغزیجات مریزم
آره رانی میدم
آره میدم زیاد سخت نمیگیرم ولی ن اونقدر هفته یکی دو بار
اگ بیرونیو مجبوری نگا تاریخش کن بده..ولی آب میوه طبیعی خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.