۳ پاسخ

مال من دوماه پریود نشدم ۱۷ بود دکتر گف ده روز بعد پریودی. دوفامد بخورم تا ۱۵ شب

دکتر قرص میده فکر کنم برای نرمال شدن ضخامت چیزی نگفت یا دارو نداد دکتر؟

اگه باردار نباشی و۲۰باشع آره زیاده نمی‌ذاره لانع گزینی کنه

سوال های مرتبط