۱۰ پاسخ

عشقم چیکار میکنی موهاش اینجور خوب وایمیسنه ،پسر منو موهاش اینجور پر هست ولی کلش سیخ سیخ وایمسته شونه هم میکنم باز اونجوریه هچی هم نمیتونم بزنم ب موهاش

بچه منم جدیداا اینطور شده

اره بابا عادیه حالا واسه شما خوبه دختر من شصت شو میخوره تموم صورتشم چنگ انداخته خخخخخ

دخترت چشاش رنگش برگشت تیره شدً

گشنش نیست
ولی درکل طبیعیه
اگرتا۴سالگی مکیدن دستاش براش بمونه خب نیست تواین سن طبیعیه حساس نشوتاملکه ذهنش و بعدیکی ازعادتای زندگیش نباشه

اره عادی کم کم یادش میره دختر منم همینجوری بود..به هیچ عنوان دستشو بیرون نیار وگرنه عادت میشه براش همیشه دستشو میخوره

موهاشو دخملم کچله

ااارههه وای ننم

نمی‌دونم برای منم همیشه دست هاشو میخوره

موهاشووووو خدااا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان هما و آوا 🎀 مامان هما و آوا 🎀 ۶ ماهگی