۵ پاسخ

من از فرنی شروع کردم دوست داشتو الانم اوکیه

نوزادم 4ماهش هست مدفوع نمیکنه امروز براش تلفنی دکتر گفت نی نی لاکس بده دوسی سی بده سورنگه از ده میل شروع میشد من 20میل دادم آیا خطر نداره خیلی استرس دارم

من با سبزیجات شروع کردم و خیلی راضی ام

یسری دکترا میگن با سبزیجات یسری میگن فرنی
من سه روز فرنی دادم بعد سبزیجات میوه اول نده شیرینه دیگه بعد سبزیجات نمیخوره

فزنی

سوال های مرتبط