عزیزم دارو داره و داروی رفلاکس با رفلاکس پنهان هیچ فرقی نداره هردو باعث میشه شیر از معده خارج نشه و معمولا امپرازول میدن
اولا بعدشیر هرچقد میتونی عمودی توبغل نگهش ، حجم شیروکم دفعات زیادکن .شربت کیدیزول میدم من خوبه تاثیرش، ساشه اس امپرازول دادبود اول اصلا خوب نبود بچه روزی صدباربالا میاورد،
منم چیزی نمیدونم فقط دارو واسه کولیک و نفخش میدم
منم پسرم رفلاکس پنهان داره چیزی نمیدم
من دخترمو بردم دکتر اس آمپرازول داده
دارو نداره
شیر باید کم کم با فاصله ساعت کم بخوره
یه ربع ایستاده روی شونت بزارش
حتما اروغشو بگیر
همون رو شونت ایستاده بمونه اروغ نیرنه حتی اگه نزنی پشتش
هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.