ربطی نداره تخم مرغ تخم مرغه دیگه من هردو مدلو میخورم
نه ربطی نداره همیشه ابپز دل ادمو میزنه دیگ فقد کامل پخته باشه
نه هر جور دوس داری بخور کلا تخم مرغ خوبه
نیمرو هم خوبه فقط روغنش رو جوری بزن که فقط ماهیتابه چرب بشه و نیمرو نچسبه . زیاد روغن نریز
من اینطور شنیدم
ولی دوسه روز پیش تو گهواره پرسیدم خانوما گفتن نیمرو ام وزن میده نمیدونم دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.