۶ پاسخ

بچه هات دوقلوان

من که بچه دیگریم ندارم به اینکه بچه ای دیگه داشته باشم فکر میکنم این مساله به چشمم میاد و حس میکنم هیچوقت برای هیچ بچه ای دیگه عمرا مثل مامانی که برای رایان بودم باشم و ۱۰۰٪ فرق از اول خواهد بود و طبیعی دیگه هست همه همینند.بعضیا برای دومی بهترند بعضیا برای اولی من خودم فکر میکنم من دیگه صفرتا صدمو برای رایان گذاشتم دیگه انرژی مثل قدیم برای بچه ای جدید اگه بیادنخواهم داشت😁ولی خوب درعوض بچه دوم به بعد از مزایا خواهر و برادر داشتن برخوردار میشند که بچه اول نداشت و همین براشون خوب

دقیقا خود منی 👌منتها با این تفاوت ک من یدونس

من خیلی باهاتون آشنایی ندارم اما گه گداری مطالبی که میذاری رو دیدم و بهت به عنوان یه مادر آگاه نگاه میکنم با اینکه سنت هم کمه ، الان این حالتها هم طبیعیه هورمونهای بارداری باعث میشه حساس بشی

بله طبیعیه ولی من شمارو دو ساله دنبال میکنم تو یه مادر خیلی فوق العاده ای

وای دقیقا منم تو دخترم خیلی ناشی بودم الان میگم برا دومی این کارو بکنم بعد یادم میفته برا دخترم نکردم خیلی ناراحت میشم میگم ای کاش اونموقع برا دخترمم میکردم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسام مامان امیر حسام ۵ سالگی
سلام خانما ی راهنمایی ازتون میخوام اگه اطلاعی دارین یا همچین وضعیتی داشتین لطفا راهنماییم کنید
من پسرم لکنت داره و حدودا از یک سالو نیم تا دو سالگی لکنتش شروع شد یک سال اولو دنبال همین دعا نویس و این چیزا بودم ک خدایی در حد ۳یا ۴ماه کامل بدون هیچ لکنتی کامل حرف میزد بعد شوهرم دستوراتش رعایت نکرد و دوباره بدتر شد منم برای بار اول بردم گفتار درمانی ک ی کلینیک بود و ی گفتار درمانگر اونجا بود ک تاز کار بود در حد ۳ یا ۴ سال کار بود و من دیگه نبردم فقط یک بار بردم خدایی خیلی خوبو مهربان بود
بعد گذشتو تا چند وقت بعد دوباره دیدم اذیت میشه بردم پیش یکی ک از اول و کامل و مو ب مو حرفشان گوش کنم ک بهتر بشه ۴ یا پنج جلسه ک بردم بچمو ترسوند گفتم تمرین نمیکنه تاکید داشت روزی ۲ تا یک ربع تمرین کنه منم گفتم انجام نمیده و خسته میشه پسرمو صدا زد و الکی ی وسیله ب من داد ک مثلا دوربینه و اینو بزار تو خانه اگه تمرین نکرد بیار ک من ببینم بچمم طفلی ترسید فک میکرد دکتره و آمپول میزنه از آمپول ب شدت میترسه برای همین نبردم حقیقت توقع همچین حرکتی نداشتم
مامان علیرضا مامان علیرضا ۶ سالگی