بچه هات دوقلوان
من که بچه دیگریم ندارم به اینکه بچه ای دیگه داشته باشم فکر میکنم این مساله به چشمم میاد و حس میکنم هیچوقت برای هیچ بچه ای دیگه عمرا مثل مامانی که برای رایان بودم باشم و ۱۰۰٪ فرق از اول خواهد بود و طبیعی دیگه هست همه همینند.بعضیا برای دومی بهترند بعضیا برای اولی من خودم فکر میکنم من دیگه صفرتا صدمو برای رایان گذاشتم دیگه انرژی مثل قدیم برای بچه ای جدید اگه بیادنخواهم داشت😁ولی خوب درعوض بچه دوم به بعد از مزایا خواهر و برادر داشتن برخوردار میشند که بچه اول نداشت و همین براشون خوب
دقیقا خود منی 👌منتها با این تفاوت ک من یدونس
من خیلی باهاتون آشنایی ندارم اما گه گداری مطالبی که میذاری رو دیدم و بهت به عنوان یه مادر آگاه نگاه میکنم با اینکه سنت هم کمه ، الان این حالتها هم طبیعیه هورمونهای بارداری باعث میشه حساس بشی
بله طبیعیه ولی من شمارو دو ساله دنبال میکنم تو یه مادر خیلی فوق العاده ای
وای دقیقا منم تو دخترم خیلی ناشی بودم الان میگم برا دومی این کارو بکنم بعد یادم میفته برا دخترم نکردم خیلی ناراحت میشم میگم ای کاش اونموقع برا دخترمم میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.