نه قند ندارین خیالتون راحت
خیره
تیرویید ۴ تو بارداری نرمال ه
قندتون لب مرزه انگار...
منم مث تو بودم. تیروئد منم ۴ هست لووتیروکسین ۱۰۰ میخورم چند سااااله میخورم
بالا یکم انگار.
برای من ناشتا 71بود
برای خانم باردار قند ناشتا نباید بالای ۹۵ باشه ۱۱۵ برای افراد عادی
نه نداری زیر ۹۵ طبیعیه منم ۹۱ بودم دکتر گفت اوکیه ولی بازم شیرینی کم بخور
عزیزم زیاد نیست
من ۹۰ بود بعد ناشتا ۱۵۷ شد گفت اشکالی نداره
منم تیروئید دارم با قرص دارم کنترلش میکنم نگران نباش تیروئیده بارداریه فقط حتما قرص بخور ک کنترل میشه برای هوش بچه مهمه
قند ناشتا از ۷۰تا ۱۱۵ باید باشه
قند بعد محلول ۱۴۰به بالا قنده
فکر کنم شماهم مثل من لب مرزی رعایت کن شیرینی جات مصنوعی
رو حذف کن
برامن قند ناشتام ۹۷بودتیروئیدمم بالاس و کم خونی شدید هم دارم
وای منکه ناشتا بالا همش
متفورمین داده شبی یکی
انشالله که قندنیست عزیزدلم
ببر ببین چی میگه
ناشتا هم مثلا ۱۰۵ برای من اما خوب میگه بالاس
رعایت کن لب مرزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.