۶ پاسخ

من قند ناشتام ۹۶ بود با اینکه قبل بارداری اصلا قندم بالا نمی‌رفت دکتر گفت روزی ۲ تا متفورمین بخورم بعد دو هفته آزمایش بدم مجدد....بعد مصرف متفورمین که آزمایش دادم شده بود ۷۹
من زیاد از لحاظ تغذیه رعایت نکردم البته چون کلا خوراکیای شیرین کم میخورم

میتونی بری بهداشت از کارشناس تغذیه مشاوره بگیری هر چیزی چقدر بخوری بهت میگه ، حواست باید ب خوردن میوها شیرین هم باشه مثلا ی روز دیرمیون بخور کمم بخور

ماکارونی پاستا لازانیا نودل اینارو اصلا نخور باید کربوهیدرات کمتر بخوری نون اندازه دوتا کف دست بخور مثلا برنجتم کم بخور تنقلات شیرین هم نخوری میاد پایین

اره ماکارونی قندش بالایه

ناشتا زیر ۹۵ باید باشه
دو ساعت بعد صبحانه زیر ۱۲۰ باشه

دو هفته من‌رعایت‌کردم اومد پاین

سوال های مرتبط