من ۷ هفته بودم طبق گفته دکترم اون هفته سه شنبه رفتم سونو
گفت قلبش تشکیل شده خونریزی نداری فقط ضربان قلبش گفت ۹۸ دو هفته دیگه مجدد بیا اگه ضربان قلبش بالا نره باید سقط بشه
بعد تو سونو زده بود ۵ هفته ۵ روز
منم متاسفانه همینجوری شد اسفند سقط کردم🥲
البته باید دوهفته از سونوی واژینال بگذره که بستری کنن
عزیزم من سری پیش اینجوری شدم قلبش تشکیل نشده بودرشدش متوقف شده بود کورتاژشدم دقیقاخونریزیم داشتم هم هفته شمام بودم تاهفته ۱۱هم صبر کردم ولی متاسفانه نشد😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.