ذخیره تخمدانم ۴٫۸۴. نرماله یا نه؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

تنبلی داره

عالیه من زیر ۱بود

............

تصویر

.........

تصویر

عزیزم چه آزمایشی دادی که همه رو برسی کرده‌.........

........

تصویر

چند وقته اقدامی؟

خیلیی خوبه👌

خیلی خووووبه

واسه من ۵ نیم بود

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
من🦋 من🦋 قصد بارداری
مهر طوبی مهر طوبی قصد بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری