۴ پاسخ

طبیعی تحمل کن

درد سیاتیک هستش منم چند هفته پیش همین درد داشتم اوایل کم بود رفته رفته بیشتر شد جوری بود مبل می‌گرفتم با گریه بلند میشدم رفته رفته بدتر میشه تایمش دو هفته اس کرمی هست بگیر فلفی هست گرم می‌کنه یکم آروم می‌کنه یسری ها تو حاملگی درد سیاتیک میگیره

هم هفته تو بودم همینجوری بودم

فک کنم رگ سیاتیک چیزیه اگه تا پایین پات میزنه خودشه

سوال های مرتبط