خانما nt ضربان قلب جنین رو ۱۶۸bpmزده.جنسیتش چیه بنظرتون؟؟

۹ پاسخ

مال من ۱۶۶ بود و دختره

تو تشکیل قلب که معلوم نمیشه جنسیت این چطور دکتره😐

ضربان قلب علمی نیس برای منم پسر گفت احتمالا

اره برای خواهرم 178 بود پسر بود

من برا تشکیل قلب رفتم ۱۳۶ بود ولی چند روز پیش ک رفتم انتی ۱۶۴ بود جنسیتشم پسره

ضربان قلب اصلا ربطی ب جنسیت نداره اونایی ک یهو جور میشه باهم شانسی هست

ربطی نداره به ضربان قلب الان ضربان قلب نینی من ۱۵۵ دکتر گفت احتمالا پسره
درحالی‌که میگن ضربان بالای ۱۴۴ دختره

بچه ی من با این ضربان پسر هست، ۱۶ هفتمه

پسره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری