آراد و آراز😍
بزار آدرین
من پسر دار بشم اسمشو میزارم دایار
ینی یاور مادر
آرمان قشنگه
دیار هم قشنگه به زیاد و کم بودن اسم توجه نکن مهم اینه خوشت بیاد
منم هنوز انتخاب نکردم😪
اسم آدرین چندجا شنیدم خیلی خوشم اومد
به اسم پسرتم میاد
قشنگه ولی خیلی زیاد شده
قشنگه😍منم نتونستم انتخاب کنم هنوز🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.