۳ پاسخ

منم امشب بامیه خوردم اینقد معدم میسوزه و ترش کردم حالم بده کاش زود بگذره این دوران و سالم و سلامت نی نی هامونو بغل بگیریم

سلام پنتوپرازول۲۰ خیلی خوبه هرروز ناشتا البته تو هفته شما عادیه دو سه هفته بگذره بهتر میشی

پنتازول بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهشتم بارداری