۲۵ پاسخ

با هفتصد نمیتونی خونه بسازی بنظرم
بعد دو سال دیگه معموم نیست با تورمی ک مشخص نیست بتونی بخری یا نه 🥲مگه اینکه همون خونه ای ک ساختی بفروشید ماشینشو بخرید

زندگی کردن نزدیک مادر شوهر اشتباه محضه

جدای از بحث پول و ماشین زندگی با خانواده شوهر رو خیلی جدی بگیر چون گاهی آدم تو مستاجر آرامش داره اما خونه خودش که نزدیک مادرشوهره نه....

ببین عزیزم
به هیچ عنوان ماشین رو نفروش.
گفتی ۱ و ۵۰۰ پول داری ، ساختن طبقه دوم ، زیاد سخت نیست. تا مرحله گچ ک رفتین. بریم توش زندگی کنید. بعد کم کم کابینت کن و کمد دیواری.
من خودمم همینکارو کردم.

الان ساخت خونه متری ۴۰ تومنه حدودا بعد کابینت و شیرآلات رو هم باید حساب کنید
و اینکه ماشین مادر شما الان ۷۰۰ تومنه شاید ۲سال دیگه ۲ میلیارد باشه میتونید برگردونید؟
بنظرم یه خونه ضعیف تر بشینید با اجاره کمتر یکم قناعت کنید جمع کنید کم کم بسازید

عزیزم مگه خونتون کجاس که همچین اجاره ای میدین؟

ننن اشتباه جفتش
میتونه بره جایی ک اجاره کمتر میگیرن پول پیش بدن خودشون جم کنن یا وام بردارین وام مسکن میدم ب مستاجرا
هم ی یجا بودن با مادرشوهر اشتباه همم ت این شرایط کرفتم چیزی ک دوسال دیگه عینشو بگیری بدی ب طرف باز وام باشه خوبه ولی این ن

من دوسال پیش با ۱ میلیارد ۷۰۰ ساختیم

عزیزم بگیر بساز از این وضعیت نجات پیدا کن البته اگه با مادر شوهر خوبی ومادر شوهرت خوبه اگه که نه ولش کن یه خونه کوچک تر جمع وجور تر کرایه کنید...‌..
مامانم فکر نمی‌کنم پولو ازت بگیره دیده اذیتین اینطوری بهتون گفته که راضی شید 🚗 نشو براتون بفروشه ووو فکر نمی‌کنم تا دوسال دیگه حتما بخواد ازتون اگه شرایتون خوب بود براش بخرید اگر نبود فکر نمی‌کنم خودش بگیره ازتون....
یه نصیحته دیگه بنظرم تو این شرایط که هیچ کس از فرداش خبر نداره قیمت وامروز وفردا باهم فرق میکنه برو توی یه اتاق دوازده متری زنگی کن مثل قدیمی‌تان ولی طلااااااهاتو نفروش ونگه دار....

چرا وام ازدواج یا وام مهربانی نمیگیری
وام ازدواج ۱۰ ساله با سود ۴در صدی مبلغ یک میلیارد وپنجاه
بنظرم خیلی بهتره
ولی اگه میخوایی وام بخرین حد اقل باید ۳۰۰ میلیون داشته باشی برا خریدش اول مبلغو پرداخت کنی بعد وام به نامت میزنن بهتره

عزیزم خونه با ۱/۵۰۰ جمع نمیشه ما تازه رسیدیم به لوله های شفاژ اگه خونه رو ببینی فقط دورش دیوار چیده انگار هیچ کاری نکردیم ۲ میلیارد خرج گرفت چند روز پیش رفتیم سنگ نما و سرامیک کف خونه و حمام دسشویی گرفتیم شد ۶۰۰ تومن بیان بزنن با دستمزد ۱/۵۰۰ حالا هنوزم در و پنجره و کابینت و شیرالات و کلی چیز میز دیگ مونده من خودم الان وسط خونه سازیم دارم این حرفو بهت میزنم ما ۲۰۷ داشتیم ۹ماه پیش فروختیم ۷۰۰ الان شده ۳ میلیارد چطور میخوای ماشینی که الان ۷۰۰ تومنه رو ۲ سال دیگ بخری خیلی برات سخت میشه

ببین منم قبل جنگ درب در دنبال خونه بودم طلا بفروشم خونه بخرم پول کم داشتم مادرشوهرم اصرار اصرار که بیا باهم دو طبقه بخریم هیجوره حاضر نشدم .... تو هم ببین اخلاق رفتارشون برای نزدیکی یه عمر چطوره

بنظرم به چهار میلیاردم نمیتونی خونه بسازی پس بدهکار مادرتم نشو نمیتونی بفروشی خونه ها رو

من بودم جدا از قرض و اینا بالای خونه مادر همسرم نمیرفتم

الهی عزیزم چقدر شرایط شما مثل من هس .منم دقیقا شوهرم ورشکست شد الان اجاره نشین هستم خیلی سخته ان شاءالله زودتر هم شما هم من خونه دار بشیم و از مستاجری راحت بشیم بخدا من اصلا شبها از فکر خوابم نمی‌بره چند روزم هس موقع خونمون تموم شده با بچه کوچیک هنوز جایی هم گیر نیاوردیم که به پولمون بخوره از بس اجاره ها بالا هس موندم چیکار کنم .ان شاءالله زودتر خونه دار بشم دعا کنید برام لطفا

میشه چرا که نه همسرتون اگه فنی هست قطعا کمک کننده اس بعد میتونی ریزه کاریا و بزاری برا بعد اروم اروم خونه رو کامل کنید.. حتما مامانت فکرای خودشو کرده دیگه حتمامیدونه ممکنه چه نوساناتی پیش بیاد باتون راه میاد

ن بابا با این شرایط ک قیمتا داره،،اصلا دیگه خودمو درگیر ماشینی ک قرض گرفته و باید دوسال دیگ پس بدم نمیکردم،،،کم کم پس انداز کنید ،کمتر خرج کنید بسازید قطعا دوسال دیگ ساختی،و بدهکارم نیستی

بساز برو جلو نترس خدا بزرگه اونم مادرته ديگه ديگه نهايت نتونستي دو سال بدش ميدي يا هر وقت شد مادرت راضيه خونه دار شي كه پيشنهاد داده ديگه

من بودم این ریسکو نمی‌کردم بااین اوضاع

من همسرم میخواست زمین بگیره خونه بسازه از خیلی آدمای متخصص مشورت گرفت گفتن چون مصالح الان خیلی نوسان داره موقع ساختن نیست اگر هم پس انداز دارید الان دستتون طلای دست دوم یا آب شده بگیرید که سرمایتون حفظ بشه کم کم بسازید

همون ماشین میشه ۳.۴میلیارد نمیتونین بگیرین خودتونم خراب میشین جلوش با ۷۰۰تومنم نمیشع بسازین خونه ازبس گرونه

هیچ تضمینی هست بعد کار همسرت درست شه بتونید ماشین رو با ابن تورم بخرید ؟؟

ولی انجام بده چون عوضش از مستاجری خلاص میشی ماشینم خورد خورد تو این دوسال طلا بگیر پس بده

عزیزم یهو ماشین رفت بالا بعد میخوای چیکار کنی

با هفتصد تومن میتونی بسازی ؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی💖💖 مامان دخملی💖💖 ۹ ماهگی
مامان janan🧸🤎 مامان janan🧸🤎 ۹ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی