خانوما قند خونم بعد غذا ۱۸۳ باشه خطرناکه؟؟؟
تو این هفته

۸ پاسخ

مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که سایت ها و فروشگاه های خوب سیسمونی رو که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم، هر چی هم در مورد سیسمونی تحقیق کردیم اونجا میذاریم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 🥰
@ninidooni

عزیزم بلافاصله بعد غذا نباید بگیری
یک ساعت بعد غذا باید زیر ۱۴۰ باشه
دو ساعت بعد غذا زیر ۱۲۰
اگر بیشتر هست باید بری دکتر غدد بهت انسولین بده

چیز های شیرین نباید بخورید شیرینی و شکلات میوه ها هم قندشون زیاده در حد چند تا دونه باید خورد

خیلی ببخشید گلم زیر تاپیکت سوال میپرسم قند منم ۷۸ بود قند ناشتا خانوما ممکنه قند بعد غذا چقدر بشه

قند ناشتا چنده؟

من تو هفته شما 93 هستم

واسه بعد غذا زیاده گلم .
ناشتا چنده؟

خب خیلی بالاس از ۱۰۰ پایین باید باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
تو دلی تو دلی قصد بارداری