۱۶ پاسخ

ایبو بروفن بده شربتشو بهش سربعا تبو میاره پایین

بدون اجازه دکتر تنها چیزی که توی این سن مجازه که بدی فقط استامینوفن

ایبو پروفن نده برای بچه بالای دو ساله،خیلی ام خطر ناکه،دو برابر وزنش استامینوفن بده و تن شویه و پا شویه کن

پاشویه نکن تب و لرز میاره دستمال با آب ولرم خیس کن از دست و روی شکمش شروع کن بزار بعد سرش و پاهاش
پیاز رنده کن بزار تو جورابش
پاراکید دوبرابر وزنش بده
اگرم پروفن داری چه بهتر اندازه وزنش بده ایشالا زودتر میاد پایین

دستمال نم دار تو اب ولرم بذار بذار رو پیشونی و شکم و کف پاهاش میاره پایین تب رو

ی شیاف ۱۲۵کودکان از وسط نصف کن بزار،

پاراکید نده ضعیفه ایپورفن بده مخصوص کودک بگیر درجا میاره پایین

ای. یاد بده بخوره فک‌کنم تب گل سرخ یا همون سرخک گرفته فردا درجا ببرش دکتر
دختر منم یهویی اپنجوری شد تا صب پاشویه مردم گلاب زدم ب نافش آب دادم بردمش گف نریضی جدیده همه نوزادا دارن میگیرن چون فصل گل سرخ
بهش آمپول زدن ایبوپرفن و پاراکید مخلوط کرد داد با شربت اموکسی کلاو بعد ۴روژ ک ملا بدنش جوش قرمز ریخت دوباره بردمش گف خوب شده شربتا رو ندادم ی شربت حساسیت نوشت دو روز اونو دادم خوب شده الان خداروشکر وقتی جوش زد بدنش دیگه تب نکرد
فقط مراقب باش خدایی نکرده تشنج نکنه تا صب حواست باشه ببر درجا دکتر

دو برابر وزنش قطره استامنیوفن

شیاف استامینوفن بچه ها دیگه

اگ‌ عرق بید یا عرق کاسنی داری بااون پاشویه کن

شیاف بذار
کف پاش پیاز
پاشویه بااب نمک ولرم
یکمم سیب بده بخوره

پاشویه کن.
پیاز نصف کن بذار کف پاش

عزیزم نگران نباش شیاف بزار نیم ساعت دیگه چک کن فقط حواست باشه نزنه بیرون

عزیزم لباساشو کم کن پاراکید بده اگر داری بروفن بده یا شیاف بزار پاشویه ام بکن اگر دیدی پایین نمیاد ببرش بیمارستان

شیاف بزار براش

سوال های مرتبط