یا مثلاً من نان میدادم دوستم هم نان بچه اون خیلی بیشتر شیر میخورد و خیلی خیلی لاغر بود
یا تو گهواره خوندم که مادری میگفت بچش خیلی زیاد شیر میخوره که دیگه خسته شده شبا هم هر ساعتی ۱بار شیر میخوره هربار هم ۱۲۰تا ولی خیلی لاغر بود پسرش
من صد درصد قبول دارم رشد بچه تو خوابه دخترم الان ۲۳۰۰به دنیا اومد هنوز روند رشدش معلوم نیست ولی حس میکنم تپلی میشه
اصلا به این نیست من پسرم بس تپل بود هرچی میگفتم شیر زیاد نمیخوره وشب اصلا کسی باورش نمیشد حتی خواهر شوهرم تا اینکه چند روز پیش هم بودیم متوجه شد بهداشت هم میگفت مگه میشه دخترم الان پریشب ساعت ۱-شیر خورد دیگه گریه میکرد تانزدیکای صب بعد خوابید تا۱۱ظهر من بهش شیر ندادم پسرم اینطور بود
نمیدونم والا شاید بچه ها متفاوت باشند من توصیه ای نمیتونم بکنم چون تخصصی ندارم فقط تجربمو گفتم دوست عزیز
نه عزیزم من پسرم اصلا شبا شیرنمبخورد اینقدماشاالله تپلی که بهداشت دعوامیکرد الان دخترم شب شیر نمیخوره تا وقتی بیدارنمن برا شیرم بیدارشون نمیکنم بود مدت طولانی ۹-۱۰ساعت هم شیر نمیخورد ولی اینقد تپل بود که همیشه تو چشم بود
این چیزا نه شیر خشک ربط دارن نه شیر شب وروز فقط ژنتیک ما بچه هامون کوچیکی خیلی تپل بزرگ بشن متوسط
پسر منم ۱ شیر میخوره تا ۶ میخوابه ولی بعد ۶ هر دو ساعت بیدار میشه
شاید ربط به شب شیر ندارع تاریک میشه میخوابه
دختر منم شبا خوب شیر نمیخوره
عزیزم ۶ بهش شیر میدی دوباره کی بیدار میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.