من دو سه تا سایز صفر گرفتم.
اول که بدنیا میادسایز یک واقعا بزرگه.بازم بسته به وزن نوزاد داره.من با توجه به بچه اولم،سه دست گرفتم.
من بچم ۳ کیلو و نیم بدنیا اومد سایز یک بزرگ بود براش تو تنش زار میزد قشنگ دوباره رفتم صفر گرفتم براش
میگن یک با صفر فرقی نداره چرا خیلی فرق داره من ده روزگی پسرم بخاطر جشن که گرفتیم لباس سایز یک و تنش کردم از شلوار و آستین دوتا تا خورد.باز بچت بدنیا بیاد خودت متوجه میشی مجبوری بری صفرو بخریا اگر یک تنش میکنی باید حتما تا بزنی
والله منم این وگفتم بعد دیدم نه اشتباه کردم رفتم صفر خریدم
صفر تا چندهفته اندازه میشه اونایی که میگن نگیر یادشون رفته بچه اولش چه قدره
حداقل یه دست صفر بگیر
دوروبر ۲۰ روز یا یکماه اندازش میشه
بچه من ۳/۳۰۰بود ک سایز صفر تا حدودا یک ماهگی تنش شد
دیگ اونقداهم کوچک نیس ک فقط روز زایمان بدردت بخوره
۱ خیلی بزرگ و شلخته میشه🙁البتع خیلیا میپوشونن و میگن بچه راحت باشه،ولی من اصلا دوس ندارم چن بار تا بزنم استین لباسو
من بچه هام ۲و۴۰۰ و ۲و۶۵۰ بودن تازه دنبال ۲صفر و ۳صفر بودم صفرم بزرگ بود براشون انگار
منم سر پسرم همه گفتن صفر نخر ولی بدنیا اومد ۳کیلو ۱۰۰بود سایز صفر جعبه ای دوتا خریدم مارک دانالو قشنگ تا سه ماهگی اندازه بود بااینکه وزن خوبی هم داشته ماهیانه.حتما دو دست و بخر
دوست من بچش ۳ کیلو و ۴۰۰ آخرای اردیبهشت بدنیا اومد تا الان که داره سایز صفر تا ۳ ماه میپوشونه🤷♀️
مارک دانالو سایزاش دقیقه لباس صفر تا سه ماهگیش واقعا برای صفر تا سه ما هست
من دوتا صفر قیمت مناسب گرفتم همون برا بیمارستان
چون زردی داشت یه دست دیگم گرفتم سه تاشم استفاده شد برام
من دو دست برای بیمارستان گرفتم نمیخوام تو لباس گم بشه و ریز بنظر برسه
حالا فوقش یک هفته بپوشه اشکال نداره
ن عزیزم صفرنگیربدردت نمیخوره
من صفر نگرفتم سایز یک و دو گرفتم
من صفر کلا نگرفتم بچه رو اذیت میکنه جاش تنگ باشع تو بادی و شلوار اینا قدش هم رشد نمیکنه
من یک و دو و سه گرفتم
منم هنوز لباس نگرفتم نمیدونمم چی بگیرم دقیقا به منم گفتن صفر نگیر به درد نمیخوره🥲
من یه ۱۹ تیکه ۰ تا ۳ ماه گرفتم. مارک دانالو و ۱۰ تیکه سایر ۱. کافیه
صفرتاسه بگیر ولی الان من چندین نفر دیدم بچه ۳کیلویی صفر تنش میکردن بزرگم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.