کیا تهوع شون از ۵ هفته شروع شد؟؟

۶ پاسخ

من الان ۱۳ هفته می
از ۵ هفته به بعد حالت تهوع شروع شد. تا ۱۲ هفته حالت تهوع شدید و استفراغ در حدی که گاهی روزی ۸بار بالا می‌آوردم
هیچی خوبم نکرد
بدترین بارداری رو تجربه کردم روزی دوبار گریه میکردم . فقط بهتره غذات رو نصف قبل بارداری کنی که معده ت پر نشه زیاد بالا بیاری . دو سه ساعت یه بار غذا یا میان وعده بخور
خدا کمکت کنه
انشالله هیشکی مثل من نباشه
من روانی شدم از این حال بدم
به هیچی تمایل ندارم . فقط میخورم که ضعف نکنم
الان که ۱۳ هفته مه روزی دوبار بالا میارم
خدا روشکر که کم شده ولی حالت تهوع بد رو هنوز نصف روز دارم
جوری حالم بد بود که از هرچی بارداری و بچه بود متنفر میشدم

منننن
همچنان هم ادامه داره
به جای اینکه بهتر شم بدتر میشم

من از قبل اینکه بفهمم باردارم حالت تهوع داشتم فکر میکردم مسموم شدم

من الان ساعت بیست دقیقه به ۳شبه من دارم میمیرم از تهوع

من اصلا تهوع ندارم. نه اولاش نه الان

من حالمم الان خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته نهم بارداری
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ودوم بارداری